YAALLAH...Cukuplah ENGKAU sebagai pelindungku, kerana dalam diriMU terkandung pelindung hatiku.
Aku tak perduli bila cintaMU kan tiba. Kerana aku yakin, saat cintaMU hadir untukku tiada seorangpun yang mampu menghalangnya.

TUKAR NAMA

HAGAT ALBY...ada yang bertanya, apa maksudnya? 
Oh...itu asal dari perkataan HAJAT QALBY.
Maksudnya hasrat hatiku.
Itulah contoh bahasa arab pasar. Yang dah bercampur jadi rojak.
khata' nahwi, khata' kitabi, khata' souti...
ish..teruknya??? 
Saya terfikir semula, kenapa saya harus gunakan ayat itu di blog saya? 
as a header plak tu......
Setelah difikir-fikirkan.....
Dengan berbesar hati saya mengambil keputusan untuk menukarnya....
Bukan kepada HAJAT QALBY
Tetapi...

" NUR ASY SYIFA' "
cahaya penawar

Kenapa NUR ASY SYIFA'? 


Ada kisah disebaliknya...
Kisah kasih yang akan terus bersemadi
Dalam jiwa dan hati
Seorang insan yang bergelar 
IBU

*************************

SERUAN KEPADA SEMUA

BERSAMA-SAMA MEMARTABATKAN

BAHASA ARAB FUSHAH

 
Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers