YAALLAH...Cukuplah ENGKAU sebagai pelindungku, kerana dalam diriMU terkandung pelindung hatiku.
Aku tak perduli bila cintaMU kan tiba. Kerana aku yakin, saat cintaMU hadir untukku tiada seorangpun yang mampu menghalangnya.

RAMADHANKU


Ramadhan terakhir di iium....
Ramadhan yang paling kurindu pastinya....

Terima kasih BAH(ahli ghurfati)...
Saling berjaga untuk sahur..
Tumpangkan saya (motor) untuk taraweh di masjid...

Terima kasih ZU & KAK FARAH,
Jalan-jalan dibazar ramadhan...
Cari juadah untuk berbuka...

Terima kasih sekali lagi buat ZU dan ahli ghurfah...
NOR, KAK MA' & ADAH....
Iftar bersama kalian salah satu memory yang takkan pernah saya lupakan...

Terima kasih mrc dakwah mahallah...
memberi peluang untuk saya menambah pengalaman melalui amanah yang diberi
tak lupa juga buat sahabat-sahabat se'amanah'...
NOR-TI-KAK QARI-ANA-RABEAH-SYUHADA-HERNA
Terima kasih kepada yang sudi back up giliran saya
Moga ALLAH membalas keikhlasan kalian dengan pahala yang berlipat ganda

Terima kasih pihak mahallah
Majlis khatamul quran...
Moga bertambah keimanan...
Jamuan iftar jamae...
Mengeratkan lagi ikatan persaudaraan...

Terima kasih sekali lagi untuk semua
Moga kita diberi peluang untuk menyambut ramadhan akan datang...

AMIN YA RABB



 
Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers