YAALLAH...Cukuplah ENGKAU sebagai pelindungku, kerana dalam diriMU terkandung pelindung hatiku.
Aku tak perduli bila cintaMU kan tiba. Kerana aku yakin, saat cintaMU hadir untukku tiada seorangpun yang mampu menghalangnya.

MOHON KEKUATAN DIBULAN BARAKAH




16 RAMADHAN-ISNIN

Munaqasyah lil madah AOP. Terus ke rumah pak cik di pinggiran batu caves: iftar, taraweh dan sahur disana. Pulang semula ke UIA selepas solat subuh.
17 RAMADHAN-SELASA
Tiba di uia sekitar 7.15am, bersiap-siap untuk ke kuliah. Kelas pertama(8.30am-9.50am) madah nusus sye'riah abbasiah wa andalusiah. Kelas ke 2 (11-12.50pm), AOP. Terus ke masjid, solat zuhur, muraja'ah. Naum.......zzzZZZzzz...3.30pm-5pm kelas Prncple.Of Teaching Foreign Language. Kelas habis awal, tp dapat asgmnt. kena submit yaumul khamis. Tiba di mahallah sekitar 4.30pm, selepas solat asar, bersiap-siap ke musolla, majlis khatamul quran dan iftar jama'ie. Selepas itu, terus pulang ke bilik, solat maghrib dan bersiap-siap ke masjid, solat taraweh. Tiba dibilik sekitar pukul 11.15pm.

18 RAMADHAN-RABU
  • TASMI' HAFAZAN
  • PRESENTATION AOP


19 RAMADHAN-KHAMIS
  • IMTIHAN SYAFAWI : NUSUS SYE'RIYAH ABBASIAH WA ANDALUSIAH
  • SUBMIT ASGMNT
  • 11.30pm, BERTOLAK PULANG KE KAMPUNG...JOHOR BAHRU.


Minggu terakhir ramadhan di uia sebelum bercuti, waktu terlalu padat...antara tugasan kuliah dan ibadah m'hidupkan ramadhan...Kedua-duanya terlalu penting dan sangat syang jika dilepaskan. Semoga ALLAH beri kekuatan untuk melaksanakan segala tanggungjawab dan amanah yang perlu ditunaikan. DOAKAN SAYA.


" YA ALLAH, UBUN-UBUNKU DALAM GENGGAMANMU...QADA' MU KEPADAKU ADALAH ADIL, AKU MEMOHON KEPADAMU DENGAN SEPENUH PENGHARAPAN, JADIKANLAH ALQURAN SEBAGAI PENYEJUK HATIKU, CAHAYA DADAKU, PENGHAPUS DUKAKU DAN PENGHILANG KESEDIHANKU "

*curi-curi menaip dicelah-celah kesuntukan mencari bahan asgmnt di it.
 
Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers