YAALLAH...Cukuplah ENGKAU sebagai pelindungku, kerana dalam diriMU terkandung pelindung hatiku.
Aku tak perduli bila cintaMU kan tiba. Kerana aku yakin, saat cintaMU hadir untukku tiada seorangpun yang mampu menghalangnya.

Buku Merah Buku Biru?



Sepanjang di Malaysia saya masih tidak berkesempatan untuk buat buku rekod bagi ibu mengandung @ dikenali buku merah. Mana tidaknya, setiap kali chekup pergi ke swasta. :)

2 minggu selepas tiba di sini(Mesir), bertemankan adik Medic 'Najuwa', saya dan suami pergi ke 'iadah amradh el nisa' wattaulid ( Klinik khas sakit puan dan kelahiran) di Mubarah, Zaqaziq. Perasaan bimbang dan takut saya pada kesihatan baby bertukar lega bila dokturah berkata

' elbaby kuwais awik '

Baby tak henti-henti bergerak.
Bahagia bila melihat riak wajah gembira dan teruja di wajah suami.

ALHAMDULILLAH.....

*Gambar disebelah buku rekod saya disini.
Bukan merah tapi biru ;)
 
Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers