YAALLAH...Cukuplah ENGKAU sebagai pelindungku, kerana dalam diriMU terkandung pelindung hatiku.
Aku tak perduli bila cintaMU kan tiba. Kerana aku yakin, saat cintaMU hadir untukku tiada seorangpun yang mampu menghalangnya.

CORET-CORET....

8.Feb.2009, 2 kejadian yang menguji kesabaran saya.....

VIRUS JAHAT!!!
Lebih kurang pukul 4 ptg, tengah discusion, final touch bahas islamic ethics di OR A.L.A., tiba-tiba file bahas hilang...Ini kerja "si virus yang jahat". Mujurlah kerja in group. Jadi saya tak lah berapa sedih. Sebab ada tenaga lain yang setia bersama saya...HANNAN (~~,). Saya dan Hannan terpaksa akur dan redha. Kami tekad untuk siapkan harini juga. Sebab minggu depan ada midterm lain yang sedang menunggu. Alhamdulillah, lebih kurang pukul 9pm tajuk kecil bahas (Perbezaan perlaksanaan perang antara Islam dan Barat) untuk part kami selesai.

FEAR FACTOR....
Pukul 10pm campus dah sepi, cafe banyak dah tutup. Mungkin sebab esok cuti umum. Selesai discusion, saya keluar makan bersama huda, di restoran tomyam&seafood berhampiran dengan UIA (dekat dengan sekolah menengah teknik). Kami naik teksi. RM2 sahaja dari bus stop Mahallah Safiyah. Huda makan nasi putih dan tom yam campur, saya makan nasi goreng daging merah. Alhamdulillah. Enak dan lazat. Memang berbaloi. Tak sia-sia kami keluar UIA. Dalam pukul 11pm kami selesai makan. Tunggu teksi untuk pulang ke mahallah. Kenderaan lengang. Teksi pun menyepi. Memang nasib tak menyebelahi kami. Kami tiada pilihan. Pulang ke UIA dengan berjalan kaki. Saya rasa macam satu pengembaraan. Kalau tak bawak beg laptop saya ok lagi....Hmmmm...SABAR...SABAR...sepanjang jalan saya cakap kat huda "FEAR FACTOR...." . Huda mengiyakan sambil tergelak...Boleh tahan jauh juga. Penat. Bisa kaki ni.Tapi mujurlah waktu malam. Sejuk. Sesekali masa berjalan ada juga terasa bisa kat perut ni. Tapi dek kerana huda jalan laju, saya terpaksa lupekan rase sakit tu. Alhamdulillah, hampir jam 12 malam, kami tiba di Mahallah Asiah. Sepanjang perjalan tu, apa yang saya suke, saya dapat capture beberapa gambar. Walaupun tak berapa cantik, tapi saya tetap suka. Ini antara koleksi "visual diary" saya di IIUM, sebelum saya meninggalkan IIUM 10 bulan lagi....(-.-)
 
Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers