YAALLAH...Cukuplah ENGKAU sebagai pelindungku, kerana dalam diriMU terkandung pelindung hatiku.
Aku tak perduli bila cintaMU kan tiba. Kerana aku yakin, saat cintaMU hadir untukku tiada seorangpun yang mampu menghalangnya.

كل نفس ذائقة الموت

SALAM. Kematian adalah sesuatu yang pasti. Setiap yang bernyawa di dunia ini pasti akan mati. Ramai orang tahu akan hal ini. Namun tak ramai yang berusaha untuk mencari bekalan sebanyak yang mungkin sebelum kembali kepada Pencipta Yang Esa.

TAHNIAH saya ucapkan kepada pihak penganjur ZIKRULMAUT WEEK. Semoga usaha murni kalian dalam menjayakan program ini mendapat ganjaran dari yang ESA. Walaupun kehadiran di majlis pembukaan agak mendukacitakan, namun saya akui, saya mendapat sesuatu yang berharga dr majlis tersebut. Syukran! Tahniah juga kepada persembahan yang mantap dari ALGEBRA. Lirik yang ditulis didalam lagu-lagu mereka sangat bermanfaat. Mabruk kepada bekas mufti prlis; Dr Mohd Asri Zainal Abidin, selaku penulis puisi/lirik lagu didalam 1st album ALGEBRA.
 
Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers