YAALLAH...Cukuplah ENGKAU sebagai pelindungku, kerana dalam diriMU terkandung pelindung hatiku.
Aku tak perduli bila cintaMU kan tiba. Kerana aku yakin, saat cintaMU hadir untukku tiada seorangpun yang mampu menghalangnya.

KEHIDUPAN BARU

Hampir sebulan 2008 meninggalkan kita… suka,duka,sedih,gembira,bahagia,pahit,manis...segalanya akan tersusun dan tersimpan rapi didalam kotak minda yang bernama “kenangan”….segala yang manis akan terus tersemat dihati lantas bibir akan mengukir senyuman saat terkenang setiap detik peristiwa itu…manakala yang pahit memang sakit saat dilalui…namun ianya akan kembali menjadi manis bila dikenang kelak…Apa yang penting, semua itu akan menjadi salah satu harta yang berharga yang bernama “LAGENDA KEHIDUPAN” untuk diwarisi zaman berzaman….

BERKONGSI KEGEMBIRAAN….
2008 ; kehidupan yang baru bagi saudara-saudara saya yang baru “mendirikan masjid” dan tidak lupa juga kepada yang baru mendirikan “separuh tiang masjid”(bertunang). Dikesempatan ini saya ingin mengucapakan TAHNIAH kepada mereka, semoga REDHA ILLAHI sentiasa mengiringi kehidupan kalian dan semoga ikatan yang dibina menyuburkan lagi benih-benih mawaddah warahmah seterusnya melahirkan zuriat yang soleh dan solehah yang mendapat “tarbiyah kamilah” daripada walidain yang sentiasa mengamalkan pegangan indahnya hidup dalam DINULLAH. Amin.

SELAMAT PENGANTIN BARU

• IIN ERMAWATI BTE QAYYUM & BUDI




• MUHAMMAD AMINULLAH HJ IKHLAS & NORAEN (06 JULY 2008)




• KAMARIAH BTE SALIM & SUAMI ( 3 DEC 2008)




• MOHD RASIS YAKKUB & SITI SAMSIAH (13 DEC 2008)



SELAMAT BERTUNANG

• SITI FATIMAH ABDULLAH & SAIFULLAH ZAINAL (6 DEC 2008)




• MARA’ATUSSOLEHA & ZAZALI (7 DEC 2008)

 
Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers