YAALLAH...Cukuplah ENGKAU sebagai pelindungku, kerana dalam diriMU terkandung pelindung hatiku.
Aku tak perduli bila cintaMU kan tiba. Kerana aku yakin, saat cintaMU hadir untukku tiada seorangpun yang mampu menghalangnya.

AWAL TANGISANKU

YA ALLAH...
Syukurku kehadratMU...
Kerana memberi peluang aku disini...
Ini adalah awal tangisanku...
Kala aku dilahirkan dari rahim ibu tercinta..

RABBI...
Jangan kau palingkan aku darimu...
Tetapkanlah nikmat Iman dan Islam yang KAU anugerahkan ini...
Moga lisan dan hati ini akan terus melafazkan ikrar padamu...
Hingga ke denyutan nadi terakhir....
أشهد أن لا اله إلا الله وأشهد أن محمدا رسول الله


Pesanan dan ucapan dari mak :
"Selamat hari lahir.Mak tak ada hadiah nak bagi, mak hanya dapat doa.
Mak doakan semoga panjang umur, jadi anak yang baik, dengar nasihat mak bapak, tercapai apa yang adik nak, jaga diri baik-baik, jangan buat perkara yang tak senonoh..."
__________________________________________________
SELAMAT ULANG TAHUN SAYANG
FROM HIM : EGYPT

Yang tulus ikhlas

Ingin sekali sekala dirinya dibalas

Walau hanya dengan dakapan di angin lalu


Yang selalu memberi

Ingin sekali sekala jadi penerima

Cukup dengan salam dan manis doa


Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta

Dan leburkan saja serpihan calar derita


Selamat ulang tahun sayang

Kini kau bersayap, pergilah terbang

Rentaslah langit cita cita mu

Harap nanti kita 'kan bertemu


Selamat ulang tahun sayang

Janganlah engkau tak terbang pulang

Ku nanti penuh kerinduan

Selamat tinggal, selamat jalan


Aku hanya inginkan engkau setia

Kerana setia yang mencipta bahagiamu



 
Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers