YAALLAH...Cukuplah ENGKAU sebagai pelindungku, kerana dalam diriMU terkandung pelindung hatiku.
Aku tak perduli bila cintaMU kan tiba. Kerana aku yakin, saat cintaMU hadir untukku tiada seorangpun yang mampu menghalangnya.

SALAM MAHABBAH

SALAM sahabat maya....

Lama rasanya saya menyepi dari blog ini...maaf kerana HAYYA BIL ARABIAH terbengkalai. Hampir 3 minggu bercuti di kampung,bertemu keluarga tersayang...sehari selepas tiba di rumah, hari terbuka sekolah adik. Seperti biasa, sayalah yang menjadi wakil ayah dan ibu untuk mengambil report book adik. 4 tahun berturut-turut...ini antara komen guru yang tak pernah lekang untuk adik saya "aidil banyak cakap...suka kacau kawan...riuh....". Adik, adik.....memang macamtulah adik saya ni. Di rumah pun macam tu. Suka menyakat saya dan k.ngah. Saya hanya tersenyum mendengar komentar guru , sambil melihat gelagat adik saya-tersenyum sambil menutup mulut...=> Cuti kali ini saya berpeluang menziarahi anak buah yang baru dilahirkan 11 Jun lalu.....MUHAMMAD SYAREEF ANAS..=) waseem, macam muka abang long saya...sesekali saya tatap wajahnya yang sedang lena, tenang ..... saya cium wajahnya berulang kali, wangi...saya suka baubaby....=) kemudian saya tilik jari jemarinya... kecil, comel....=) Anas...semoga ALLAH sentiasa melindungimu...membesarlah kamu dengan sempurna...semoga menjadi anak yang soleh....AMIN...

Cuti kali ini masa sepenuhnya bersama keluarga, jaga dan melayan kerenah Nadira(kakak kepada Anas) yang sesekali tidur di rumah. Letih dibuatnya...sesekali kerenahnya menguji kesabaran saya...tapi jauh disudut hati, saya bahagia....

13 Julai 2009 kuliah untuk sem 1 sesi 2009/2010 bermula. Minggu pertama mula kuliah, banyak perkara yang perlu di uruskan. Jadual kelas, cari venue kelas, bayar fees, comfirm graduatian audit, isi graduted form, apply financial statement dll....................letih, sampai demam di buatnya...bermula dengan batuk, badan panas, selsema, tekak perit...YA QAWIEY, YA SALAM...YA SYAFI...ASTAGHFIRULLAHALAZIM.... hanya itu dzikir yang mampu di ulang-ulang sebelum melelapkan mata...mengharapkan kesejahteraan, dengan harapan bila terjaga kekuatan datang kembali untuk meneruskan perjuangan....

Setakat ini dahulu coretan untuk kali ini...
Masih ada tugasan lain yang perlu diselesaikan...
Jumpa lagi dilain tinta.....

 
Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers