YAALLAH...Cukuplah ENGKAU sebagai pelindungku, kerana dalam diriMU terkandung pelindung hatiku.
Aku tak perduli bila cintaMU kan tiba. Kerana aku yakin, saat cintaMU hadir untukku tiada seorangpun yang mampu menghalangnya.

CAREER CARNIVAL 2009


ALHAMDULILLAH.....
Hari ini tercapai juga hajat meraikan Career Carnival di Mid Valley...
Ini pertama kali bermusafir bersama kak Yani..rancangannya bertiga bersama kak Nisah, tapi kak Nisah ghaib disaat-saat akhir sebelum bertolak...(tak menyabar nak balik seremban...(>_<))
Saya dan kak Yani sama-sama tiada pengalaman ke Mid Valley sebelum ni..
jadi, tawaqqalna 'alaLLAH...2 kali kami sesat...pada mulanya, salah naik tren KTM...bila tiba di mid valley pula, terpinga-pinga cari tapak exhibition...mujurlah ada map sebagai penunjuk jalan.....

Mungkin kami datang masih awal, hari pertama...jadi tidak semua booth yang dah maftuh dengan kamil...Saya hanya singgah di beberapa booth...booth USM, IIUM HOLDING, IIUM MANAGEMENT, BANK NEGARA, IDEALSEED JOB, GRADUAN, & TAKAFUL....

Hakikatnya, saya sendiri masih samar-samar ke mana arah tuju selepas ini......

Tanya pada hati...istiqamahlah beristikharah....
mudah-mudahan ALLAH beri petunjuk jalan yang terbaik untuk saya, untuk semua.....AMIN.
 
Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers